Jag har funderat på att uppgradera min utrustning inför kommande tävlingar, men jag är lite osäker på var jag ska börja. Jag har hört att det finns ett ställe som har riktigt bra saker för både träning och tävling, men jag har aldrig handlat där förut. Har du någon erfarenhet av att köpa boxningshandskar eller annan utrustning från nätet? Jag vill verkligen hitta något bra som håller länge och ger bra stöd, men samtidigt inte spräcker budgeten.
top of page
Gå till din live-sida för att se hur detta fungerar.
Har du någon erfarenhet av att köpa boxningshandskar eller annan utrustning från nätet?
Har du någon erfarenhet av att köpa boxningshandskar eller annan utrustning från nätet?
2 kommentarer
Kommentarer (2)
bottom of page
Jag tycker att det verkligen är värt att investera i ordentligt utrustning från början. När jag började träna på allvar för några år sedan valde jag billigare alternativ, men det var verkligen inte hållbart på lång sikt. Jag har nu handlat ordentligt från en pålitlig butik, och det har gjort en stor skillnad i både komfort och prestanda. Det handlar inte bara om att få utrustning som funkar, utan om att få rätt stöd för att undvika skador. Jag rekommenderar verkligen att satsa på bra grejer direkt.